Prohledat tento blog

neděle 26. února 2017

"Od rantlu k rantlu"


Babylonská věž
Zpívá hlasem Radůzy
... jak říkávala moje babička. Naše kultura je buď prudérní, religiózní a staromilská a upírá ženám (ale i mužům) svobodu přinejmenším v sexuální oblasti nebo naopak adoruje všechny možné odchylky a odlišnosti a snaží se většinu, která se zdá být normální (běžná, obvyklá, tudíž vlastně normotvorná) přesvědčit o tom, že být nenormální je normální. Tedy posouvá normu kamsi do neurčitých, uměle stanovených hranic. A s napětím čeká, kdy se nově vytvořená pseudorealita stane normou.




   Připomenu jenom mediální útok sufražetek na Žáčkovu básničku v čítance. Nebo dusno kolem výstavy aktů na půdě akademie. Případně halasnou podporu pochodům homosexuálů Prague Pride. Nebo unisex záchodky pro všechny. Případně (někde i úspěšné) pokusy zakázat v komunikaci určení pohlaví - On a Ona a přejít na obecné "člověk"nebo "to". 

   Genderové, multikulturní a hyperkorektní intelektuálky ä intelektuálové, konstruktéři nové lidské společnosti. Tuhle - a nejen tuhle ideu - mají společnou s komunisty, kteří taky vytvářeli "nového člověka".

   "Jejím cílem je vytvoření "jediného přípustného a správného" stanoviska. Je to myšlenková tyranie vůči normální většině, fungující tak, že předstírá ohleduplnost a soucitnou laskavost vůči všem možným nenormálním menšinám, které vnímá jako tak či onak znevýhodněné, a musí je proto zvýhodnit,“ píše například známý publicista Benjamin Kuras. „Těch si dokáže navymýšlet tolik, až z nich udělá privilegovanou většinu a z normální většiny znevýhodněnou menšinu".

   A často se jedná o úplné - račte mi prominout to slovo - capoviny. Když bude nějaká malá instituce, železniční stanice nebo čekárna u lékaře, je pochopitelné, že záchodek bude pro muže i ženy. Prostě na dvě WC tam není místo ani prostředky. Ale slučovat již zavedený "bisexuální" záchodový provoz je právě taková "kokotina". Akce pro akci samu. Zdůvodňovat to tím, že jsou mezi námi transsexuální jedinci (chlapi přeoperovaní na ženské a naopak -  někteří prý i vícekrát) je nelogické. Když je transsexuál oblečený jako ženská a ženské mu "nic neříkají", ať jde klidně na dámský záchodek. Nebo naopak. K tomu ale nepotřebuje nějaký "unisex WC". 

   Mimo jiné - asi jsme u nás doma naprosto moderní. Odjakživa máme onu místnost k použití pro obě pohlaví a bylo to tak odjakživa. Ba i na chalupě byla od roku 1848 také jen jedna. 

   Často jsou takové řeči jen snahou strhnout na sebe pozornost a nic víc. Švédská "feministická vláda" se přes všechnu předchozí rétoriku přizpůsobila muslimským zvykům. Myslím ale, že je to v pořádku. Jen předtím neměli o tom tak moc žvanit. 

   Muslimové v nemuslimském světě by měli udělat totéž, to jest přizpůsobit se na veřejnosti a to bez výjimek a větší část imigračních problémů dnešní Evropy by zmizela. Jenže to muslimové neudělají. Raději nám budou vysvětlovat, jak skvělé je být muslimem či dokonce muslimkou. Není třeba myslet, stačí se podřídit a dělat děti - další muslimy. Spoustu dětí. Matky rodí až do zemdlení, bez práv, bez možnosti se ozvat. U psů se takovému podniku říká množírna a zasahuje proti nim stát. Na druhé straně se naše intelektuální ekvilibristky pokoušejí zavést neutrální pohlaví v učebnicích. A současně, "jednou hubou", se přimlouvají za přijímaní přistěhovalců z islámských zemí, kteří se ovšem přizpůsobovat nechtějí. A nebudou.  Zato se množí a množí.

   A my? Jsme čím dál tím línější se postarat o budoucnost. To jest mít děti, vychovat je a dát jim patřičné vzdělání. Je kolem mě spousta mladých, kteří s průpovídkou, že do takového světa nechtějí rodit své děti, a tím vlastně ten budoucí muslimský svět pomáhají vytvořit. Skutečný důvod je jiný. Obyčejné sobectví. Chtějí se chovat podle hesla "Carpe diem!" Dítě stojí strašné množství času i peněz. Nelze cestovat po světě - není dost peněz, není nikoho, kdo by mezitím pohlídal děti. S dětmi je navíc spousta práce - nezbývá moc času na sport nebo společenskou zábavu. Vyjet si do ciziny nebo na hory je neskonale příjemnější než vychovávat dítě. Dítě se odkládá "až budu mít dobré zaměstnání", "až budu mít vlastní dům", "až procestujeme Asii" atd.

   Pak se ale najednou zjistí, že už to běžnou cestou nejde, začne se zkoušet umělé oplodnění nebo dítě, někým odložené. Často pozdě z hlediska zdravotního, s vysokými náklady. Mezitím přistěhovalci pilně rodí a částečně vychovávají své děti. Ve školách,  kde se v "zájmu klidu" a "podpory menšin"  přestává vyučovat pravdivé dějiny. A my se klidně můžeme pohoršovat, že se Evropa pomalu mění na zemi muslimskou, ruskou, bůhvíjakou. My ji necháváme měnit. My ji sami měníme.

    Tím se obloukem vracím ke zprávě z katolického Polska. Vláda je tam v rukou pravičáků a církve - a zdá se, že potlačuje stejná práva, jako ty vlády zleva. Postavení ženy, právo na vlastní názor, odlišný od oficiálního, svoboda slova. To, že striktně odmítá přistěhovalectví,  homosexuální "výdobytky" a levičácké teorie neznamená, že přeje svobodě. Prosazuje jen jinou nesvobodu.

   S právy žen, homosexuálů, transgenderových osob, muslimů. křesťanů a bůhví koho ještě je to stejné. Míra práv a povinností musí být vyvážená. Nikdo si nesmí usurpovat práva, která upírají svobody někomu jinému. Taková ta nudná, vyšlapaná střední cesta. Vzniká potřeba začít zase mluvit jednoduchou, neintelektuální řečí, tak řečeno "biblickou". Kde ano znamená ano a ne ne. Protože když se zastáváme muslimského způsobu života, nemůžeme se současně zastávat zvláštních práv pro ženy, které v v muslimském světě mají práva značně omezená.

   Totéž platí o homosexuálech. Homosexualita se v muslimském světě trestá drakonicky - většinou smrtí. Jak můžeme obhajovat (a "vítat"!) příchod jedinců s takovými nesmiřitelnými názory?*  Čekáme snad, že u nás se náhle a bez donucení začnou chovat jinak? Že se v dospělosti náhle od základu změní? Když chceme prosazovat zvláštní zacházení s transgenderovými "přeoperovanci", nemůžeme upírat taková práva třeba (nepraktikujícím) pedofilům a argumentovat tím, ž by se mohli stát pedofily praktikujícími. Každý nepraktikující vrah (taky bych občas někoho s chutí zabil) se může stát praktikujícím. Proto budeme stíhat lidi za slova "Já ho snad zabiju?"  A když ochraňujeme naše děti před pedofily, nemůžeme "jednou hubou" omlouvat podobné praktiky (např. devítileté nevěsty) v arabských a afrických zemích.  Tedy vlastně ano - můžeme to považovat za tamní kulturu, po které nám nic není, není to naše kultura, naše pravidla a nemůžeme je komukoliv vnucovat, ale nemůžeme lidi, kteří jsou v téhle kultuře od dětství vychováni pouštět do té naší, kde jsou takové praktiky dokonce trestné. Nemůžeme mít dva nebo více názorů na jednu a tutéž věc. Tohle jsou hlavní problémy dneška. Naše nedůslednost, rozhádanost, neschopnost dodržovat pravidla.

   Hrátky velmocí, které slouží hlavně jen k vystrašení obyvatelstva (ruská hrozba, čínská hrozba, americká hrozba, muslimská hrozba) a k jeho ovládání, aby bylo pod vlivem strachu povolnější k omezením, které daná věrchuška ukládá z důvodů ryze sobecky materiálních jsou vlastně dost směšné. Stačí být dost dlouho na světě a nemít stařeckou demenci moc rozvinutou, aby si člověk uvědomil paralely v čase. Princip je stejný, prostředky podobné, rétorika shodná, jen termíny a cíle se liší. Cíle většinou jen nepatrně. Komunisté a pánbíčkáři používají stejných metod.  Jenže v naší Kotlince to vypadá jen jako přátelské pošťuchování. Tady se nekamenuje ani nepodřezává. 

  Stále a znova vzpomínám na Swiftovy Gulliverovy cesty. Třeba na příběh o válce Tenkokoncových s Tlustokoncovými.  Je to asi taková danost lidská. Když není k dispozici vážný problém, tak si nějaký ruče vyrobit. 



Takhle dopadneme, když zapomeneme technologie.
Nekontrolovatelné množení není jedinou možnou strategií přežití.



*/ Nejhezčí je, když jsou gayové vidět mezi hlasitými vítači imigrantů. Je to klasické 
"kopání si vlastního hrobu." Feministky a genderové bojovnice je podobný případ.



Nelze jedním zadkem sedět na dvou židlích.  Nebo aspoň ne dlouho.




30 komentářů:

  1. Z dlouhodobého hlediska je to jen projev oscilace. Nemoci z luxusu. To přejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SCHU, jsi machr. Ráno jsem tady napsala pár vět, ale použila jsem dvě sprostá slova, tak jsem to raději smazala. Tys to napsal tááák elegantně, že jsem ráda, že to moje tady není. Musela bych se stydět.

      Dopoledne jsem se šla jarně projít Londýnskou ulicí. Je v ní spousta předzahrad. Kochala jsem se přicházejícím jarem, slunce v zádech hřálo, byla jsem i trochu naměkkkkokoko - že každý to jaro je ták úchvatný. Přocházeli dva páni.Já právě hleděla na kosy, jak usilovně zobají do země a hledají potraviny. Pánové se u mě zastavili, chvíli bylo ticho a pak ten starší povídá - to je krása, když se blíží jaro.Já na to, že jo.A pán se rozpovídal tak hezoučky a měl tak upřímná očka a slušelo mu to, že jsem řeč nekrátila, proč si nepokecat. A pán řečnil a zvyšoval hlas a jakoby kázal - rychle jsem procitla, když spustil proč si myslím, že bůh se chová tak, jak se chová. Tak jsem se mu podívala do očiček a řekla jsem dost neurvale - vím to! Pán potěšen, doufal v nějakou mimosmyslovou odpověď nadšeně čekal. Protože NENÍ, řekla jsem. Zhasnul jak sfouknutá svíčka a zasmrděl slovy - zase jedna, co nevěří.
      Byli to jehovisti. To je fakt úžasná víra, chodí se ve dvojicích, klábosí se, a tuatam se lapí dušička. Zažila jsem vyprávění - kdysi -jak se vyhání z těla ďábel. Byla to mladá holka, kterou lapili. Bohužel to vyprávění nebude mít pointu, protože dotyčná po několika úvodních větách zkolabolovala a z těch šílených vzpomínek dostala hysterický záchvat. Takže jsem se o tom ďáblovi nedozvěděla nic. Asi ho z ní nevyhnali. Ďáblů i ďábelství je kolem hodně. Jak pravil SCHU - TO PŘEJDE.

      Vymazat
    2. Všeho do času..........
      4P

      Vymazat
    3. S Jehovisty mám dvě příhody.

      Ta druhá je barvitější. Seděl jsem na chalupě a světil "odpočinkový den" bez fotografické vycházky - jen nákup,. uvařit a dát si kafe. Seděl jsem na schodech "na zápraží" ve stínu a pozoroval, jak vesnicí odspoda táhnou dva mladí mužové v černých oblecích, bílých košilích a s vázankami. Příšerný oděv na to vedro. Zahnuli vždy do nějaké chalupy a odtamtud po několika málo minutách zrychleně odcházeli. Tedy - byli s řevem vyhozeni. Pochopil jsem, že je to nábor. Bylo už před polednem a vedro bylo na slunku příšerné. U dvou nejbližších chalup bylo dokonce i slyšet hlasité vykazování náborářů ze y. Když došlo i na naši dřevěnici, nechal jsem toho chudáka zpoceného říct jen "Dobrý den, pane!" Pak jsem se ho zeptal. jestli by si nedal kafe. Vděčně přikývl a dostal podmínku - já mu dám kafe a on bude mlčet, pít tu kávu a pak půjde dál. Dodržel to.

      Jak se srovnal se svým šéfem na nebesích nevím. Potkal jsem ho za několik měsíců ve městě. Jel v tramvaji s podobnými - asi se chystali na další "pastoraci". Pozdravil a pak začal těm svým něco šeptom vyprávět. Bylo to nejspíš o mě, protože se sem tam na mě někdo podíval. Vystupovali dřív než já a když vystupovali, pozdravili všichni. Nevím co jim řekl, ale muselo to být docela přesvědčivé.

      Vymazat
    4. Kocoure, přesně to jsem zažila i já. Chalupa, vedro k zbláznění, přišli dva - v černém, kravaty. Stáli za hustým plotem a heděli. S dcerou jsme ležely na dece minimálně oblečené, Evidentně se kochali. Já byla tenkrát mladá, takže měli na co hledět.A spustili svoje tirády. Ačkoliv jsem je vyháněla, nepřestávali. Když došla slina jednomu, začal druhý. Takže jsem vstala a zařvala na celou vesnici - táhněte už konečně do hajzlu.Táhli, ale nechtělo se jim :-)

      A ty babky, které tady od jara do podzimu obcházejí ulice a rozdávají různé náboženské traktáty, odpovídám soucitně jedinou větou: chtěla bych mít vaše starosti.

      Jak se tak koukám na svoji klávesnici - musím podat hlášení. Moje oprava písmenek dodnes drží, jen ypsilonu upadla jedna ručička. Asi jsem ho špatně namalovala. Vymakala jsem ten technický postup k dokonalosti.Jsem dobrá. Musím se pochválit.

      Vymazat
    5. Kdyby byli všichni nezvaní návštěvníci tako Jehovisti, to by bylo na světě fajn. Stačilo říci "Děkuji, nemám zájem", eventuelně "Nashledanou" a byl od nich pokoj.

      Vymazat
    6. Oscilace rozhodně nepodceňovat. Stabilita systému není nic samozřejmého. Vzpomeňme třeba na začátek "Setkání s medůzou": omylem do řízení zapojili komunikační linku přes satelit a toto dopravní zpoždění vzducholoď rozkmitalo natolik, že havarovala.

      Vymazat
  2. To mě ale Astro mrzí.
    Já se tak snažil dostat do článku ten svůj vztek na pitomosti a pitomce slušnou fortmou - a Schumacher prý"¨: "to přejde".
    Ale už může být pozdě. O Adolfovi si to mysleli taky, že je to jen poblázněné národovectví, hospodské řeči - a jak to nakonec skončilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kocoure, nešlo o Adolfa, ale o komplex podmínek. Bez zájmů a kapitálu, které za ním stály by zůstal nikým. Navíc nebýt všeobecného volebního práva.

      Pitomosti a pitomci... Kdo má starost aby měl zítra ráno co tlačit, nemá čas zabývat se záchodovými vymyšlenostmi pocházející od těch... jak je charakterizoval zemitý Slovák : "Má piču aj v hlave." Venkov touhle chorobou z luxusu netrpí.

      Vymazat
    2. Kocoure, já jsem se tou svou sprostou odpovědí ráno tak vytočila, že jsem se smazala a udělala jsem dobře. Mám ráda lapidární a přesné a slušné odpovědi, ve kterých je všechno - na to je SCHU fakt machr. Je to umění.
      Ty jsi zase napsal výbornou úvahu, každý se vyjadřuje tak, jak dovede.

      Vymazat
  3. Kocoure, pitomci byli, jsou a budou. Jde jen o to jak při vynaložení co možná nejmenšího úsilí co nejméně si jimi nechat kazit život. Mnohé z toho, co je příčinou velkého rozčilování je jen mediální obraz. Jak mnoho k rozčilování je z reálného světa, jak mnoho z mediálního. Kolik strachu má reálný základ, kolik mediální. Každý den je zjeveno čeho se bát. Co z toho čím jsme strašeni se nám děje? Hovno. To si každodenně ráno uvědomuju když ho se sebe tlačím.
    Touhle dobou už u měly být statisíce znásilňujících, obřezávajících, podřezávajících islamistů. Jenže, hovno. Ani na "západ" od nás se na ten počet tak moc neděje. Větší pravděpodobnost je přijít o zdraví či život při bouračce. Stačí se podívat na týdenní statistiku. Je kvůli tomu výjimečný stav? Není. Tu a tam nějaké randály, hořící popelnice, auta, obchody. Nic mimořádného, typické chování menšiny spojené nějakou etnicitou a kulturou. Jestliže jim to většina trpí, je to v pořádku, nejspíš jí to vyhovuje víc než kdyby zvedla zadele a zarazila to. Buď to pro ni není problém, pak je to v pořádku, nebo to pro ni je problém, pak je to také v pořádku. Protože je to její zkurvenej problém. Což je daleko lepší než kdyby to byl náš zkurvenej problém. Budiž nám to výstraho, že jestliže se budeme tak zkurveně chovat jako oni, stane se i naším zkurveným problémem. Jestliže zkurvení islamisti vystříleli zkurvenou redakci zkurveného plátku, pak to není náš zkurvenej problém. Nechápu jaké dobro to pro mě znamená, že si ráno vyslechnu nebo přečtu nějakou zkurvenou zprávu, která se mě zkurveně nedotýká, abych z toho měl zkurvenej celej den. A další ráno zas.

    Už si nemůžu pustit ani zprávy ČRO. Jsem alergický nejen a obsah, ale i na novou hlasatelskou módu křičeného šepotu ve stylu německé reklamy. Na podivnou ekvalizaci lidského hlasu. To se týká většiny stanic i hudebního obsahu. Placatého, bez dynamiky. Výjimkou jsou některé pořady na živo, staré nahrávky, Radio Clasic, Vltava. Trvalo mi, než jsem zjistil, že závada projevující se uškrceným zvukem není na mém přijímači.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shu,
      jde o to, že různá rizika jsou (různými částmi populace) různě (ne)akceptovatelná. Když tak mně někdo opravte. a omlouvám se za cynické srovnání

      Na silnicích v ČR ročně zahyne něco kolem 700?? lidí a další se zmrzačí, to jsou v průměru 2 mrtví denně. To je více méně akceptováno
      Podobně byli asi 2 mrtví denně během metanolové kauzy. Průser

      Vymazat
    2. Ale Schu je to opravdu v přijímači.
      V koncovém zařízení - mozku. Jsem starý, začínám být občas sklerotický a nehodlám si mozek přetěžovat vstupy takové kvality jako je Hvězda čili Radiožurnál. Stačí bohatě 15 -20 minut denně při snídani, tak, aby tam vlezlo několik zpráv - stejně je jejich výběr prapodivný. Pak do dalšího rána rádio vypnu a nezapnu a nezapnu. Soukromé stanice jsem vyřadil ze slosování už dřív. Nemám rád, když na mě nějaký frikulín huláká a ještě mi tyká. Navíc špatnou češtinou se spoustou divně pochopených anglismů. Chci se zachovat při zdravém rozumu co nejdéle.

      To, co se poslední dobou děje v našem kulturním Ústavu bohužel popsat nemohu - vypadalo by to na žalobu na nactiutrhání. Mám pocity marnosti. Rozšlapávají mi bábovičky jednu po druhé - a ani to vlastně nevědí. Božínku - to už nikoho nebaví skutečně pracovat? To je jeden lovec kariéry za druhým a pořád si ukazují, kdo ho má většího. Na práci není čas. Myslím, že se tomu říká "zazmrděný podnik".
      No nic, jsem už asi starý brbla. A ještě externí...

      Vymazat
    3. Kapitáne, přesně tak. To co nějaké oblasti je pokládáno za standardní riziko, dít se v jiné, bylo by to na vyhlášení válečného stavu. Jde o zvyk.

      Kocoure, míněno technicky, že rádidý je v pořádku, příjem, detekce, modulace, zesílení, reprodukce. Že to hraje mizerně protože to mizerné je na vstupu. Co se týče obsahu, kdepak si takovým ránem kazit celý den. Zvykl jsem si přijímat informace v textové podobě. Čtu mnohonásobně rychleji. Vyzobání co mě zajímá, jestliže tam je, zabere zlomek času. Navíc mě nerozčiluje "ptťééé, bděééé, měééé, hňéé, ééé, hihi...", kterým někteří, či převážně některé ozvlášťňují svůj žoviální projev. Na který jsem také alergický.

      Vymazat
    4. To je správný positvní přístup k životu!
      Prasklo vodovodní potrubí v bytě nad námi? Jejich problém.
      Hoří v bytě pod námi? Jejich problém.
      Jede protijedoucí auto po nesprávné straně? Jeho problém.
      Ve Francii není výjimečný stav, no-go zóny neexistují (tak jako neexistovaly gulagy a koncentráky).
      Na horním toku Vltavy a Berounky je sice tisíciletá povodeň, ale buďte bez obav, pražskému metru nic nehrozí.
      Boj s mloky je problém přímořských států, tady ve vnitrozemí se nás to netýká, i když moře je už u Drážďan.

      Vymazat
    5. Tundra ustupuje, mamuti odcházejí, bude hlad...

      Vymazat
    6. Tak pravil Velký Náčelník. Ale - kdo by to bral vážně, že?
      Pra-pra-pravnuci Velkého Náčelníka to ovšem krutě pocítili. Ale už si nikdo nepamatoval, že to kdysi Velký Náčelník řekl. Takže málem vyhynuli a přitom na stěhování měli čas po mnoho generací.

      Takhle obvykle končívají velké pravdy.

      Vymazat
    7. Nevyhynuli. Ti kteří se stěhovali. Jenže ne za mamuty, na sever.
      Ti kteří se stěhovali za jinou zvěří, kteří se přízpůsobili, objevili pastevectví, primitivní zemědělství...

      Pak zas někdo : "Bude zle, přibývá parních strojů. Brzy nebude dost uhlí pro jejich pohon..."

      Vymazat
    8. Obuvníku, co Vám říkají názvy obcí Drahkov, Kvítkov a Modletice? To jsou totiž názvy obcí, jejichž parcely byly prodány salafistům, wahabistům a dalším úžasným „dárečkům“, se kterými jistě časem nastane báječné sousedské soužití a duchovní souznění. Zkrátka a dobře, mloci už dorazili i sem a už tedy není otázkou, zda to bude náš problém, otázkou jenom je, jak rychle ten problém nastane a jak ošklivý průběh to bude mít.

      Vymazat
    9. Draku, parcely nebyly prodány.
      Někdo je prodal. S představou, že je to výhodné.
      Indiáni prodali Manhattan. S představou, že je to výhodné.
      Afričtí panvníci prodávali své poddané otrokářům. S představou, že je to výhodné.
      Ezau prodal své prvorozenství za misku čočky. S představou, že je to výhodné.
      Když někdo prodá svůj domov, je logické, že v něm nemůže bydlet.
      Tak jako když prodá krávu, je logické, že ji nemůže dojit.
      Když si někdo prostřelí hlavu, je logické, že není čím by dál myslel.

      Co na tom potřebuje vysvětlení?

      Vymazat
    10. Obuvníku, Norsko vůči EU figuruje jakožto přidružený člen. v Norsku může vlastnit půdu jenom Nor a nikdo jiný, a jak tak hledím na to, co se tady děje, je to tak správně, v tom Norsku, tady samozřejmě ne.

      Vymazat
    11. Někdy mám pocit, že některé skupinu občanů už prostřelenou hlavu mají a to dlouho. Přesto se hýbou, dýchají a přijímají potravu. Jak to vysvětlit? Zombie?

      Vymazat
    12. Prostě si už zvykli bez toho mozku žít.

      Vymazat
    13. Stejně si myslím, že i když tu půdu po předcích nikdy neprodám, že mne o ni nakonec stejně nějak připraví (zákon se vždy najde), a ještě budu nazván pitomcem, že jsem mohl prodat když mi za to co chvíli někdo nabízel nevyžádanými dopisy tolik korun, považte...

      Vymazat
  4. Astro, stačilo mu odpovědět : "Ano, není boha kromě boha a Muhammad je jeho prorok." Mazali by, že by se zastavili až v Nuslích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Nuslí a klidně i mnohem dál bych hnal svinským krokem kohokoliv, kdo by po mě požadoval, abych tu větu vyslovil.

      Vymazat
  5. Poslední dobou se zase projevuje zakazovací mánie. Třeba reklamy na privátních TV. A k tomu se hned připojují zakazovači reklamy na internetu. Myslím, že ty zákazy a regulace sepíšu do jednoho článečku. Je to neskutečná šaškárna. Nejsem si jist, jestli se mám smát nebo plakat. Zatím činím to první.
    Myslím, že by Komise EU měla zakázat hlavně lhaní. A taky vraždy nevěru a rychlou jízdu na lyžích.
    OPRAVDU MUSÍ KAŽDÝ, KDO OBDRŽÍ MANDÁT NUTNĚ ZBLBNOUT?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty zákazy a příkazy jsou nemístné, debilní a častokrát si protiřečí navzájem. Není už pomalu v lidských silách se v té právní džungli zorientovat a pohybovat se po světě tak, aniž by jednomu neustále nehrozilo, že se s nějakou právně-dementální praptákovinou nedostane do kolize. Nevím, je-li nezbytně nutné aby jeden po obdržení mandátu zblbnul, ale v EU držitel mandátu skoro žádná práva nemá, on má jen omezená práva zásahu do toho, co napíše bruselstánská, neobolševická, nikým nevolená a nikomu neodpovědná úřednická sebranka. A ti tedy, mimo jakoukoliv pochybnost, škodí ze všech sil a činí-li tak z blbosti, nebo pro peníze je vcelku fuk, protože v konečném výsledku to vyjde nastejno.

      Vymazat
  6. Re afričtí panovníci:
    Neprodávali svoje poddané, ale válečné zajatce ze sousedního kmene. A to je opravdu výhodnější než je zabíjet (dokonce výhodnější i pro ty zajatce, aspoň část z nich má šanci přežít.) Krátkozraké je naopak ty otroky dovážet a pěstovat si je jako dobytek a tím riskovat, že nakonec otrokáře přečíslí a vrátí jim to i s úroky.

    Re mamuti:
    Pokud byli lidé tenkrát stejní jako dnes, tak náčelník tvrdil, že je kolem širá tundra plná mamutů i když už byl všude vůkol hustý les.

    OdpovědětVymazat

"Pravidla moštárny" jsou stejná jako v Hospůdce. Spammeři a trollové budou bez milosti likvidováni. Hlasatelé jiných (i opačných) názorů než má Kocour však nikoliv.

Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)